اطلاعات نمایشگاه

بزرگترین و بین المللی ترین نمایشگاه منطقه در شهر استانبول یکی از شهرهای مهم ترکیه که از طریق تنگه بسفر در اروپا و آسیا قراردارد برگزار می گردد. این نمایشگاه بین المللی میزبان حدود 500 خریدار بین المللی در زمینه لوازم آرایش و زیبایی از سراسر جهان می باشد. هدف از برگزاری این نمایشگاه، میزبانی بیش از 400 شرکت های غرفه دار است کــه  می خواهند با مناسب ترین همکارها برای طیف گسترده ای از محصولاتشان ملاقات کنند. سومین نمایشگاه بین المللی در  زمینه های لوازم آرایش، محصولات زیبایی و مو، برچسب خصوصی و بسته بندی و مواد تشکیل دهنده در صنعت فوق می باشد. این نمایشگاه آخرین پیشرفت ها در زمینه تجارت لوازم آرایش، نو آوری ها، تولید هوشمند، تولید مواد اولیه و طرح های بسته بندی محصولات زیبایی و آرایشی را برای بیش از 10.000 بازدیدکننده حرفه ای را به نمایش می گذارد. نمایشگاه Beauty  Istanbul یک نمایشگاه تجاری سفارشی ایجاد می کند تا نیازهای ویژه غرفه داران و شرکت کنندگان را هم زمان برآورده کند. این نمایشگاه تجاری در حال سرمایه گذاری بر روی برنامه خریداران میزبان بین المللی سفارشی است تا ازکیفیت محصولات خریداران در سومین دوره این نمایشگاه اطمینان حاصل کنند.

اهداف تجار و بازرگانان حاضر در نمایشگاه 

در این نمایشگاه، غرفه داران این فرصت را پیدا می کنند تا با خریداران جهانی در صنعت فوق از یک مکان واحد در شهر توریستی استانبول ملاقات کنند. خریداران شهر میزبان به دنبال شرکای تجاری جدید می گردند و فرصت هــــای تجاری هیجان انگیزی را در اختیار سرمایه گذاران و صاحبان این صنعت به منظور ایجاد شراکت های تجاری جدیـد  می گذارد.

موضوعات نمایشگاه

محصولات مراقبت پوستی:(محصولات مراقبتی پوست صورت، مراقبت از بدن،محصولات درماتیک،محصولات ضد آفتاب،محصولات حرارتی) عطروعطردرمانی:(عطر،روغن های عطری،شمع عطری،فرشنرها،فرشنرهای عطر درمانی،مراقبت از صورت با لوازم آرایشی عطری) لاک ناخن:(لوازم آرایشی برای بدن،لوازم آرایشی صورت،لوازم آرایشی بهداشتی برای ناخن،لوازم آرایشی چشم،لوازم آرایشی لب) محصولات مراقبت از مو:(شامپو و نرم کننده،رنگ مو و محصولات مرتبط،پرم واقلام مرتبط، حالت دهندگان مو،جلوگیری از ریزش مو،کلاه گیس و اکستنشن) لوازم مرتبط با زیبایی:(برای مانیکور و پدیکور،کیف،آینه،اسفنج،برس آرایشی،بدلیجات،برس مو و شانه) لوزم آرایش ومحصولات بهداشتی:(صابون حمام،صابون مایع،روغن،پودر شامپو،نرم کننده،اسپری های مو،محصولات اصلاح،موکن،واکس،دستمال مرطوب،مراقبت از دندان)

نمایشگاه‌های زیبایی در کشورهای دبی سال 1402

 

نمایشگاه بین‌المللی زیبایی یک رویداد است که به‌طور منظم در جوامع مختلف در سراسر جهان برگزار می‌شود. این نمایشگاه‌ها فرصتی را به ارمغان می‌آورند تا برندها، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان مربوط به صنعت زیبایی به‌طور مستقیم با مشتریان و مصرف‌کنندگان پتانسیل خود در ارتباط باشند.

برای شرکت در نمایشگاه با شماره 0313301 با ما در ارتباط باشید.

نمایشگاه مد و زیبایی عمان
9الی 11 خرداد 1402
30May to 1 June 2023
94

نمایشگاه محصولات زیبایی استانبول
5 الی 7 مهر سال 1402
27 الی 29 سپتامبر 2023

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دبی
8 الی 10 آبان سال 1402
31 اکتبر الی 2 نوامبر 2023

نمایشگاه زیبایی اربیل عراق
14 الی 18 شهریور سال 1402
5 الی 9 سپتامبر 2023